Monday 12 September 2011

^ JANGAN HANYA JADI KENANGAN ^


~ JANGAN HANYA JADI KENANGAN ~

Senyumanmu sedarkan aku,
Tak akan lagi pernah kutemui,
Hangatnya senyum pada dirimu,
Hanya kau yang di hati.

Mengapa juga kita,
Tak putuskan untuk bersama saja,
Jalani semua indah dunia,
Bahagia bersama.

Jangan hanya jadi kenangan,
Semua yang pernah kita jalani,
Biarkan terus tersambung lagi,
Kisah indah kita untuk esok hari.

Mungkin aku yang harus memulainya,
Mungkin kau tak sabar menantinya,
Atau sudah sejak lama kita menyedarinya,
Bila kita ditakdirkan untuk bersama.

Hidup kita tak akan mudah,
Selalu saja akan ada masalah,
Namun aku bahagia bersamamu,
Mahukah kau bersama denganku...????

Jangan hanya jadi kenangan,
Semua yang pernah kita jalani,
Jangan ragu mengharapkannya,
Kerana aku merindukannya.

Meski sudah lama kita tak bertemu,
Bukan bererti aku melupakanmu,
Pasti akan tersambung lagi,
Kisah indah kita untuk esok hari.

Yakini pasti akan terwujud,
Asalkan kau teguhkan hati,
Percaya akan keinginan kita,
Jangan hanya jadi kenangan....

Untukmu Hani...

No comments:

Post a Comment