Saturday 24 December 2011

^ TINGGAL KENANGAN ^


TINGGAL KENANGAN

Malam yg begitu sepi,
Sunyi senyap tanpa penghuni,
Tanpa bintang tanpa bulan,
Semua tak menampakkan wujudnya.

Aku duduk tersudut meratapi kisah cinta yang begitu pahit,
Kisah cinta yang hanya tinggal kenangan,
Kenangan yang sangat indah,
Kenangan antara kau dan aku,
Ku sayang kau,
Ku cinta kau,
Ku rindu kau.

Kau pergi tinggalkan semua rasa itu,
Kau pergi tinggal luka di hati ku,
Pergi jauh dan takkan pernah kembali,
Tanpa perdulikan yang selalu merindukan mu,

Akankah rasa ini ku buang jauh??
Akankah kenangan itu dapat mengubati ku??
Mengubati semua perih kerana aku merindukan mu,
Aku tak mengerti dengan semua ini,
Aku tak tau apa yang sudah terjadi,
Yang aku tahu…
Aku telah kehilangan dirimu.. 

No comments:

Post a Comment