Thursday 18 August 2011

^ MEREKA BERKATA.... AKU BERKATA.. ^


MEREKA BERKATA... AKU BERKATA.....

Pernah mereka berkata-kata,
Cinta mereka kerana rupa,
Namun ianya tidak kemana,
Kerana rupa kan dimakan usia....

Pernah meraka berkata-kata,
Cinta mereka kerana harta,
Namun ianya tidak kemana,
Kerana harta kan kehabisan jua...

Pernah mereka berkata-kata,
Cinta mereka kerana kuasa,
Namun ianya tidak kemana,
Kerana kuasa tak kekal lama...


Kini aku berkata-kata,
Cinta itu untuk apa???
Ingin dimiliki namun tak daya,
Kerana manusia pandai berdusta,
Kata cinta dalam berpura...

Kini aku berkata-kata,
Cinta itu tetap ada,
Namun tak semestinya jadi empunya,
Pada cinta yang tiada pastinya...

Kini aku berkata-kata,
Biarlah menyinta kerana Yang Esa,
Kerana kita tetap milik-Nya,
Cinta abadi hanya untuk-Nya.....


No comments:

Post a Comment