Tuesday 17 May 2011

^ BUAT TEMAN YANG TERISTIMEWA ^


Buat Teman Yang Teristimewa...

Aku lahirkan kata-kata ini...
Bukan bermaksud menyinggung hati dan perasaanmu...
Bukan juga untuk aku perjelaskan tentang maksud dan makna hati ini...
Cuma untuk kau ketahui bukan niatku...
Untuk mempermainkan hati dan perasaanmu,
Jauh sekali buat kau bersedih,

Duhai sayangku...
Jangan bersedih atas perlakuanku...
Indah terasa bila kita sama berbisik kata mesra...
Melakar bait puisi pencetus rasa hati...
Sememang nya kita punyai masalah diri masing-masing...
Punyai rasa tersendiri...
Lalu kita lukiskan rasa dan lara hati...
Sekadar meluahkan rasa hati...
Tanpa kita sedari...
Lama kelamaan rindu dan sayang...
Singgah tanpa kita berdua sedari....

Sedarilah sayangku...
Aku bukan seperti yang kau duga...
Aku juga ada sekeping hati dan perasaan sebagai manusia...
Cuma aku keliru...
Keliru dengan persimpangan dalam hatiku...
Apakah aku sekadar menyenangimu...
Apakah aku sudah mula jauh cinta kepadamu....
Aku tidak pasti.... mungkin jua kau pun keliru....

No comments:

Post a Comment