Monday 30 May 2011

^ BIARKAN AKU PERGI ^


BIARKAN AKU PERGI

Maafkan aku kerana harus pergi dari mu,
Maafkan aku kerana harus meninggalkanmu,
Tak ada maksudku untuk melakukan semua itu,
Tak rela pun aku meninggalkanmu seperti tu,
Semua itu aku lakukan semata-mata hanya untuk membuatmu bahagia,
Aku rela meninggalkan semua harapan itu hanya untuk melihat orang yang aku sayangi bahagia,

Tanpa adanya aku, tanpa adanya masa lalu yang selalu mengusikmu,
Walaupun aku tahu setiap manusia pasti memiliki masa lalu,
Aku tak ingin menjadi duri dalam hidupmu,
Aku tak ingin dengan kehadiranku akan ada hati yang kan terluka,
Aku tak ingin kehadiranku akan menghancurkan semua mimpi-mimpi mu,
Aku pergi dari hidupmu dan hidupnya,
Maafkan aku tak bisa menemanimu lagi…

Sekali lagi kutegaskan aku pergi bukan kerana aku kalah,
Tapi aku pergi kerana aku ingin melihat orang yang aku sayang bahagia,
Walaupun aku tahu itu tak bersamaku…

Maafkan aku…
Aku menangis bukan karena sedih,
Airmata ini jatuh kerana aku melihat kebahagiaanmu,
Walaupun itu tak bersamaku,
Jujur aku akui,,,ada sedikit rasa sakit dalam hati ini,
Tapi aku akan berusaha tegar dan kuat untuk menghadapinya,
Selamat tinggal sayang…

Aku akan pergi dari mu,
Maafkan semua salahku saat kita melewati hari bersama,
Aku harap semoga kau bahagia selamanya,
Dan tak akan ada lagi orang yang akan mengalami hal seperti yang aku alami,
Jangan ada lagi orang-orang yang akan mengalami hal ini,
Biarkan CINTA tumbuh dalam hati mu,
Dan yakinlah,..
CINTA akan menjadikan semua bahagia dan indah..

No comments:

Post a Comment